Працівники компанії Purina® взяли на себе обов'язок дбати про краще майбутнє людей, тварин та цілої планети. Так виникли зобов'язання, які компанія прагне виконати до 2023 року.
До теми Чому корисно приходити на роботу з домашніми улюбленцями: досвід компанії Purina®
Кожне з цих зобов'язань уже змінює світ на краще. Дізнайтеся як Purina® вже виконує свої зобов'язання, та що планує впроваджувати найближчим часом.
Завданням людей є дбати про тварин / Фото Unsplash
У чому полягають зобов'язання Purina® щодо власного продукту
- Втілювати у власних продуктах інновації для поліпшення здоров'я та добробуту домашніх тварин.
- Надавати доступну інформацію про продукти Purina®.
- Видалити штучні барвники з продукції Purina®.
- Сприяти зниженню ризику ожиріння домашніх улюбленців.
Зобов'язання компанії Purina®: чому це важливо
Детальніше про зобов'язання компанії Purina®
Втілювати у власних продуктах інновації для поліпшення здоров'я та добробуту домашніх тварин
Компанія робить інноваційні продукти / Фото Purina®
У Purina® вважають, що якісне харчування, створене із врахуванням наукових даних, сприяє здоров'ю та добробуту улюбленців.
Purina® планувала випустити 14 продуктів. У 2019 році компанія випустила 23 нових продукти. Отже, ця мета вже досягнута на 100 %.
Надавати доступну інформацію про продукти Purina®
Purina® прагне надавати споживачам точну та прозору інформацію про корми для домашніх тварин і ця інформація має бути в легкому доступі. І Purina®, як відкрита для споживачів компанія, транслює достовірний склад своїх продуктів на упаковці
Сьогодні власники домашніх тварин уважно вивчають бренди та товари Purina®. Господарі пухнастиків хочуть знати, що входить до складу продукції.
Компанія визнає, що інформація про продукцію не завжди є простою для розуміння власниками. З цією метою Purina® запустила окремий розділ на сайті "Ваші питання мають значення".
Видалити штучні барвники з продукції Purina®
У компанії розуміють: люди не бажають бачити штучні барвники у своїй їжі, отже, вони проти їх присутності у кормі для домашніх улюбленців. Відтак Purina® досягла значного прогресу щодо складу основних кормів.
На сьогодні вся продукція Purina®, що доступна для українських споживачів, не містить штучних барвників.
Компанія дбає про зниження кількості штучних барвників у кормах / Фото Unsplash
Сприяти зниженню ризику ожиріння домашніх улюбленців
За результатами досліджень, ожиріння є однією із ключових проблем здоров'я домашніх улюбленців. 33 – 58 % домашніх котів та собак у світі страждають через зайву вагу.
Саме тому мета компанії – ініціювати реальні зміни, що допоможуть зменшити ризик ожиріння домашніх улюбленців за допомогою спільних профілактичних програм з ключовими фахівцями з питань харчування та охорони здоров'я.